Tänään on kaunis päivä- blogin kirjoittaja haastoi minut kertomaan itsestäni 11 asiaa …and that’s who I am- blogin kuvien avulla. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun kukaan on haastanut blogiani, enkä ole tainnut kertoa teille liikaa itsestäni, joten tartuin ilolla haasteeseen!:)

Kävin läpi kaikki tuon blogin yli tuhat kuvaa, ja löytyihän sieltä minuakin kuvaavia asioita:)

Ja paljon! Pääseminen opiskelemaan teologiseen on ollut unelmieni täyttymys ja olen ensi hetkistä alkaen kokenut olevani täysin oikeassa paikassa. Ajan myötä tunne ei ole haihtunut vaan edelleen olen huippukiinnostunut lähes kaikista opiskelemistani aihepiireistä:)

Voiko mitään kauniimpaa olla! Rakastan niin katsella kuin harrastaakin balettia. Mutta tämä rakkaus ei ole vielä kestänyt kovin pitkään. Löysin baletin nimittäin vasta muutamia vuosia sitten, kun uskaltauduin työväenopiston aikuisbalettitunneille.

suggested by http://malfunctionedmind.tumblr.com/

Tykkään olla ihmisten kanssa, mutta tarvitsen vastapainoksi myös yksinäisyyttä, muuten en jaksa. Olen joskus tehnyt jonkin testin, jossa testattiin onko ekstrovertti vai introvertti. Testin mukaan olen hiukkasen introvertti.

Suggested by thatsarcasticchick

Olen herkkä, välillä liiankin. Koen asiat voimakkaasti. Tämä on sekä vahvuuteni että heikkouteni.

Suggested by Anonymous.

Kyllä, erityisesti makeaa! Onneksi se ei vielä pahemmin näy:D Ilmeisesti en ole surullinen liian usein:)

Suggested by dont-forget-facials and xlh2bhx

Olen uskossa. Uskon kristinuskon Jumalaan. Ilman uskoa en jaksaisi, usko on elämäni kantava voima. Miten toivottomalta kaikki tuntuisikaan ilman sitä!

Uskon tämän olevan meidän kaikkien tehtävä, yrittää toimia lähimmäistemme, eläinten ja luonnon parhaaksi. Välillä tässä onnistuu paremmin, välillä heikommin...

Suggested by hopefully-happy and anybodymissmeiwasinlove

Uskon, että ihmeitä on mahdollista nähdä ihan joka päivä jos vain haluaa!

Suggested by idgiveupfor3ver, greeneyedcanary, slut-alicious, acloudofdustarayoflight1912, a-little-patience-please, repine and fashionlov3r

Mummoni on upea ihminen, vieläkin vaikka Alzheimer yrittää heikentää hänen persoonaansa. Koen vahvaa sukulaissieluutta mummoni kanssa. Hän on kaunis ihminen, hyväsydäminen, siveä. Miten odotankaan kesää, jolloin pääsen viettämään enemmän aikaa hänen kanssaan!<3

Olisipa hauska kuulla mitä pupuni minulle juttelisi!:D

Suggested by thebeebakery

Tähän on hyvä päättää! Upeaa voida sanoa näin. Olen onnellinen, onnekas ihminen. Olen juuri siinä paikassa, jossa kaikista eniten tässä vaiheessa elämää haluaisinkin olla. Minulla on asunto, perhe, ystäviä, ruokaa, opiskelupaikka. En voisi olla onnellisempi!

No, nyt saitte tietää aikas paljon lisää minusta!:) Tämän haasteen saa ottaa itselleen ihan kuka vain haluaa, mutta erikseen haluan haastaa samoihin paljastuksiin:

Joogajuttuja -blogin kirjoittajan.